Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm kurierskich lub Poczty Polskiej niezwłocznie po dokonaniu zakupu, nie później jednak niż w terminie 1-2 (dwóch) dni od dnia złożenia zamówienia, z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej. Klient jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu na stronie „Koszty i sposoby dostawy”.
W przypadku wyboru przez Klienta płatności innej niż za pobraniem, kartą płatniczą lub przelewem elektronicznym, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.
Czas dostarczenia przesyłki przez Pocztę Polską to zazwyczaj 2 – 7 dni, firmą kurierską 1 – 2 dni w kraju, do krajów UE do 7 dni roboczych kurierem, od momentu wysłania przesyłki z magazynu sklepu.
W przypadku jeśli czas realizacji zamówienia może okazać się dłuższy niż podany na naszych stronach, Sklep skontaktuje się Klientem, celem poinformowania o opóźnieniu i potwierdzenia dalszej chęci realizacji zamówienia.
Kupujący lub odbiorca Zamówienia powinien przy dostawie sprawdzić stan paczki i zakupionych produktów.
W razie nieprawidłowości dotyczących paczki (paczka uszkodzona, paczka otwarta itp.) lub produktu zamówionego (produktów zamówionych), w tym stwierdzenia braków w realizacji Zamówienia i/lub zidentyfikowania produktu uszkodzonego (produktów uszkodzonych), Kupujący lub odbiorca Zamówienia winien bezwzględnie zastosować się do właściwej procedury reklamacyjnej opisanej w Regulaminie.